X
Se incarca...

Primești banii înapoi sau reprogramezi gratuit atunci când vrei să îți anulezi călătoria!

Primești înapoi 90% din costul rezervării

Îți poți anula sau reprogama călătoria în mod voluntar cu 24 de ore înainte de plecare.

Primești 90% din contravaloarea rezervării sau reprogramare în limita valorii inițale a biletului:

E în controlul tău

tu decizi dacă vrei să anulezi sau să îți reprogramezi zborul

Fără documente

nu ești nevoit să prezinți acte sau documente justificative

Fără întrebări

nu îți vom solicita motivul anulării

Cum funcționează?

Ai inclus automat serviciul Flex în tipul de bilet Super Flex sau îl poți adăuga înainte de a finaliza rezervarea
Dacă dorești să anulezi călătoria, intră pe linkul primit pe email sau direct pe vola.ro/anuleaza și solicită anularea
Vei primi un mesaj de confirmare automat
Primești 90% din contravaloarea rezervării direct în contul tău bancar în maximum 3 zile.

Adaugă serviciul Flex:

1Intră pe Vola.ro si alege zborul către destinația pe care o dorești
2Alege tipul de bilet Super Flex sau adaugă serviciul Flex înainte de a finaliza rezervarea
3Finalizează plata

Caută acum orice zbor

Descoperă toate produsele

 

Dacă zborul tău e anulat, îți plătim noi alt bilet!

Vezi detalii

Rambursăm mai repede decât orice companie aeriană!

Vezi detalii

Asigurarea de călătorie completă care acoperă inclusiv riscuri asociate Covid-19

Vezi detalii

Echipa noastră preia întreg procesul de check-in ca tu să-ți amintești doar de călătoria perfectă.

Vezi detalii

Rezervă-ți locurile preferate și te poți bucura de priveliște și de libertate de mișcare.

Vezi detalii

Întrebări frecvente

Cum pot anula rezervarea?

Dacă dorești să anulezi călătoria, intră pe linkul primit pe email de la Vola.ro odată cu biletul de avion sau direct pe pagina: Vola.ro/anuleaza și solicită anularea și vei primi un mesaj de confirmare. Rezervarea ta va fi anulată automat și vei primi banii în maximum 3 zile lucrătoare.

 

Cum pot reprograma gratuit zborul?

Dacă dorești reprogramarea zborului, apasă pe linkul primit pe email de la Vola.ro împreuna cu biletul de avion sau direct pe această pagină: vola.ro/anuleaza și solicită modificarea. Te vom contacta și vom stabili împreuna detaliile reprogramării.

 

Care este costul serviciului “Flex”?

Costul serviciului Flex este dinamic și se poate achiziționa doar online, odată cu biletul de avion. Serviciul Flex nu poate fi adăugat ulterior achiziției.

 

În ce situații nu pot anula sau reprograma rezervarea?

Serviciul Flex nu se aplică în cazul în care compania aeriană a anulat deja un segment sau ambele segmente de zbor. În acest caz, Vola.ro face demersuri pentru recuperarea segmentului/segmentelor anulate, iar rambursarea acestora se face conform procedurilor standard de rambursare ale companiei aeriene.

De asemenea, rezervarea nu mai poate fi anulată/reprograma dacă sunt mai puțin de 24h până la plecarea zborului dus.

 

Ce documente trebuie să depun pentru a obține rambursarea?

Nu sunt necesare documente justificative, acte sau alte dovezi. Nu îți solicităm motivul anulării sau alte detalii.

 

Ce se întâmplă dacă am adăugat acest serviciu dar compania aeriană anulează zborul?

Serviciul Flex nu poate fi aplicat în cazul în care zborul tău sau o parte din itinerariul tău este anulat de compania aeriană. În aceste situații, poți recupera costul biletelor de avion astfel:

  • Poți primi 100% din biletul anulat, după ce primim rambursarea de la compania aeriană (de regulă, această procedură durează între 30-60 zile)
  • Dacă ai achiziționat și serviciul Fast Refund – îți vom rambursa în maximum 1 zi 100% din costul biletelor de avion
  • În funcție de caz, putem accepta cereri de anulare dacă ai avut un itinerariu cu mai multe segmente de zbor și compania a anulat sau modificat unul sau mai multe zboruri.

 

Pot anula doar pentru o parte din pasageri?

În cazul în care soliciți rambursarea, anularea se va efectua automat și obligatoriu pentru toți pasagerii.

 

Ce servicii adiționale acoperă "Flex"?

Flex se aplică pentru următoarele servicii achiziționate doar odată cu rezervarea: bagaje, locuri în aeronavă, check-in automat, Fast Refund. Asigurările de călătorie achiziționate de pe Vola.ro nu sunt acoperite de serviciul “Flex”. Nu sunt acoperite nici serviciile adiționale adăugate ulterior sau direct pe site-ul companiei aeriene.