X
Se incarca...

Primești banii înapoi atunci când vrei să îți anulezi călătoria!

Primești înapoi 80% din costul rezervării

Îți poți anula călătoria în mod voluntar cu 48 de ore înainte de plecare și primești 80% din contravaloarea rezervării:

Rambursare imediată

îți vom transfera banii în cont în maximum 3 zile

Fără documente

nu ești nevoit să prezinți acte sau documente justificative

Fără întrebări

nu îți vom solicita motivul anulării

Cum funcționează?

Adaugă serviciul Vola Flex odată cu achiziția biletului de avion
Dacă dorești să anulezi călătoria, intră pe linkul primit pe email sau direct pe vola.ro/anuleaza și solicită anularea
Vei primi un mesaj de confirmare automat
Primești 80% din contravaloarea rezervării direct în contul tău bancar în maximum 3 zile.

Adaugă serviciul Vola Flex:

1Intră pe Vola.ro si alege zborul către destinația pe care o dorești
2Adaugă opțiunea Vola Flex din pagina Detalii Pasageri, înainte de a plăti rezervarea
3Finalizează plata

Caută acum orice zbor

Întrebări frecvente

Cum pot anula rezervarea?

Dacă dorești să anulezi călătoria, intră pe linkul primit pe email de la Vola.ro odată cu biletul de avion sau direct pe pagina: Vola.ro/anuleaza și solicită anularea și vei primi un mesaj de confirmare. Rezervarea ta va fi anulată automat și vei primi banii în maximum 3 zile lucrătoare.

 

Care este costul serviciului “Vola Flex”?

Costul serviciului Vola Flex este dinamic și se poate achiziționa doar online, odată cu biletul de avion. Serviciul Vola Flex nu poate fi adăugat ulterior achiziției.

 

În ce situații nu pot anula rezervarea?

Serviciul Vola Flex nu se aplică în cazul în care compania aeriană a anulat deja un segment sau ambele segmente de zbor. În acest caz, Vola.ro face demersuri pentru recuperarea segmentului/segmentelor anulate, iar rambursarea acestora se face conform procedurilor standard de rambursare ale companiei aeriene.

De asemenea, rezervarea nu mai poate fi anulată dacă sunt mai puțin de 48h până la plecarea zborului dus.

 

Ce documente trebuie să depun pentru a obține rambursarea?

Nu sunt necesare documente justificative, acte sau alte dovezi. Nu îți solicităm motivul anulării sau alte detalii.

 

Ce se întâmplă dacă am adăugat acest serviciu dar compania aeriană anulează zborul?

Serviciul Vola Flex nu poate fi aplicat în cazul în care zborul tău sau o parte din itinerariul tău este anulat de compania aeriană. În aceste situații, poți recupera costul biletelor de avion astfel:

  • Poți primi 100% din biletul anulat, după ce primim rambursarea de la compania aeriană (de regulă, această procedură durează între 30-60 zile)
  • Dacă ai achiziționat și serviciul Fast Refund – îți vom rambursa în maximum 1 zi 100% din costul biletelor de avion

 

Pot anula doar pentru o parte din pasageri?

În cazul în care soliciți rambursarea, anularea se va efectua automat și obligatoriu pentru toți pasagerii.

 

Ce servicii adiționale acoperă "Vola Flex"?

Vola Flex se aplică pentru următoarele servicii achiziționate doar odată cu rezervarea: bagaje, locuri în aeronavă, check-in automat, Fast Refund. Asigurările de călătorie achiziționate de pe Vola.ro nu sunt acoperite de serviciul “Vola Flex”. Nu sunt acoperite nici serviciile adiționale adăugate ulterior sau direct pe site-ul companiei aeriene.

 

Alege limba: