X
Se incarca...

 

  • Poți solicita anularea rezervării cu până la 48 de ore înainte de plecare.

  • Primești înapoi 80% din valoarea rezervării (sau maximum 1000 de euro) în 3 zile lucrătoare.

  • Anularea trebuie solicitată de pasagerul care a efectuat inițial rezervarea. Va avea efect pentru toți pasagerii de pe rezervare.

Întrebări frecvente

Cum pot anula rezervarea?

Dacă dorești să anulezi călătoria, intră pe linkul primit pe email de la Vola.ro odată cu biletul de avion sau direct pe pagina: Vola.ro/anuleaza și solicită anularea și vei primi un mesaj de confirmare. Rezervarea ta va fi anulată automat și vei primi banii în maximum 3 zile lucrătoare.

 

Care este costul serviciului “Vola Flex”?

Costul serviciului Vola Flex este dinamic și se poate achiziționa doar online, odată cu biletul de avion. Serviciul Vola Flex nu poate fi adăugat ulterior achiziției.

 

În ce situații nu pot anula rezervarea?

Serviciul Vola Flex nu se aplică în cazul în care compania aeriană a anulat deja un segment sau ambele segmente de zbor. În acest caz, Vola.ro face demersuri pentru recuperarea segmentului/segmentelor anulate, iar rambursarea acestora se face conform procedurilor standard de rambursare ale companiei aeriene.

De asemenea, rezervarea nu mai poate fi anulată dacă sunt mai puțin de 48h până la plecarea zborului dus.

 

Ce documente trebuie să depun pentru a obține rambursarea?

Nu sunt necesare documente justificative, acte sau alte dovezi. Nu îți solicităm motivul anulării sau alte detalii.

 

Ce se întâmplă dacă am adăugat acest serviciu dar compania aeriană anulează zborul?

Serviciul Vola Flex nu poate fi aplicat în cazul în care zborul tău sau o parte din itinerariul tău este anulat de compania aeriană. În aceste situații, poți recupera costul biletelor de avion astfel:

  • Poți primi 100% din biletul anulat, după ce primim rambursarea de la compania aeriană (de regulă, această procedură durează între 30-60 zile)
  • Dacă ai achiziționat și serviciul Fast Refund – îți vom rambursa în maximum 1 zi 100% din costul biletelor de avion

 

Pot anula doar pentru o parte din pasageri?

În cazul în care soliciți rambursarea, anularea se va efectua automat și obligatoriu pentru toți pasagerii.

 

Ce servicii adiționale acoperă "Vola Flex"?

Vola Flex se aplică pentru următoarele servicii achiziționate doar odată cu rezervarea: bagaje, locuri în aeronavă, check-in automat, Fast Refund. Asigurările de călătorie achiziționate de pe Vola.ro nu sunt acoperite de serviciul “Vola Flex”. Nu sunt acoperite nici serviciile adiționale adăugate ulterior sau direct pe site-ul companiei aeriene.

 

Alege limba: