X
Se incarca...

Termeni si conditii pentru utilizatori

Local Escapes

1. PREVEDERI GENERALE

Vola.ro S.R.L. (denumită în continuare ”Vola” sau ”noi”) vă urează bun venit (”dumneavoastră” sau ”Utilizatorul”) în Clubul Local Escapes (denumit în continuare ”Clubul”).

Acești termeni și condiții pentru utilizatori (denumiți în continuare ”TCU”) reglementează activitatea noastră de rezervări online (inclusiv facilitarea plăților) a diferitelor servicii turistice (denumit în continuare ”Serviciul”) care sunt puse la dispoziție de către Unitatea de cazare (denumită în continuare ”Unitatea”) pe website-ul www.vola.ro/local-escapes (denumit în continuare ”Site-ul”). Acești termeni și condiții care pot fi supuși modificării din când în când de către Vola, fără notificarea prealabilă a persoanelor care îl utilizează, se aplică direct sau indirect tuturor serviciilor noastre disponibile online, prin e-mail sau telefon.

Site-ul vă este oferit de SC Vola.ro SRL, cu sediul in Str. Principatele Unite nr. 48, sector 4, București, România, fax: 021 312 5980, tel 021 407 5300. Vă rugăm să notați că toată corespondența privind Serviciul de Relații cu Clienții va trebui trimisă la aceasta adresă.

Clubul Local Escapes reprezintă denumirea comercială a serviciului de rezervări online pus la dispoziție Utilizatorului de către Vola.ro. Pentru a deveni un membru al clubului va trebui să vă creați un cont în sistemul nostru prin intermediul Site-ului, folosindu-vă adresa de e-mail. Toți clienții actuali si anteriori ai Vola sunt membri de drept ai clubului.

1.5. Partile pot conveni ca Vola se angajeaza sa furnizeze, la cererea Unitatii, anumite activitati sau servicii suplimentare, in afara activitatilor prevazute la alin. 1.2 – 1.4 din TCP, in schimbul unei remuneratii suplimentare convenite de catre si intre parti, mentionate la alin. 1.6 de mai jos.

Prin accesarea, navigarea și utilizarea de către dumneavoastră a Site-ului și/sau prin efectuarea unei rezervări prin intermediul Clubului, acceptați și confirmați că ați citit, înțeles și sunteți de acord cu toți termenii și condițiile precizate mai jos. Vă rugăm să citiți TCU cu atenție, deoarece conțin informații referitoare la drepturile și limitările legale cu privire la aceste drepturi, precum și o secțiune în ceea ce privește legea aplicabilă și jurisdicția litigiilor. În cazul în care nu acceptați toți acești termeni și condiții, vă rugăm să nu utilizați acest website.

Conținutul și informațiile de pe Site, precum și infrastructura acestuia utilizată pentru a furniza un astfel de conținut și de informații sunt în proprietatea, operate și furnizate de Vola și sunt oferite doar pentru uzul dumneavoastră personal, non-comercial, conform termenilor și condițiilor de mai jos.

2.SCOPUL SERVICIULUI NOSTRU

Prin intermediul Site-ului, Vola oferă o platformă online prin care Unitatea își poate plasa ofertele de cazare și serviciile de rezervare (denumite în continuare ”Oferta”) și prin care vizitatorii Site-ului și membrii Clubului pot face aceste rezervări. Prin înscrierea dumneavoastră în Club veți avea acces la cele mai bune Oferte ale Unităților de cazare, negociate de Vola.ro pentru a va fi oferite la prețuri reduse.

Din momentul în care faceți o rezervare prin intermediul site-ului Vola intrați într-o relație contractuală directă cu Unitatea.

Pentru a putea utiliza Oferta Unitatii, vizitatorii Site-ului și membrii Clubului au dreptul de a rezerva serviciile acoperite de Ofertă prin intermediul Serviciului (denumită în continuare "Rezervarea”). După ce veți efectua Rezervarea, aveți dreptul de a merge la Unitate, în scopul de a utiliza serviciile care fac obiectul Ofertei, la data și în condițiile specificate în Rezervare.

Serviciile Clubului sunt gratuite deoarece nu percepem și nu adaugăm taxe (de rezervare) suplimentare pentru Serviciul oferit prin intermediul Site-ului.

Prin punerea la dispozitie a Serviciului, Vola acționează ca intermediar în acceptarea Rezervărilor de la dumneavoastră în favoarea Unității, iar Serviciul va fi platforma pentru comunicare între Unitate și Utilizator. În nici un caz Vola nu va fi:

  • - o parte la Rezervare sau la orice contract incheiat de către și între Unitate și Utilizator;
  • - un intermediar sau mandatar al Unitatii sau al Utilizatorului pentru a face Rezervarea sau incheierea oricărui contract de către și între Unitate și dumneavoastră;
  • - un agent care operează la comanda Utilizatorului;
  • - partea care oferă sau organizează serviciile acoperite de Oferta Unității.

În urma rezervării efectuate de către dumneavoastră, noi vom transmite Unității detaliile rezervării și vă vom trimite un e-mail de confirmare pentru și în numele Unității.

Pe lângă colaborarea care implică prezentarea Ofertei Unității, în mod regulat și acționând ca intermediar în acceptarea și transmiterea rezervărilor și plăților către Unitate, Vola va prezenta ofertele promoționale sezoniere ale Unității (denumite în continuare "Promoția"), în cadrul Serviciului.

În timpul furnizării serviciilor noastre către dumneavoastră, informațiile pe care vi le prezentăm despre cazări se bazează strict pe datele ce ne sunt puse la dispoziție de către Unitate. Vola va oferi Unității accesul la sistemul său intern de extranet (denumit în continuare "Extranet"). Unitatea, prin intermediul Extranet, poate schimba în mod independent prețurile și numărul de camere disponibile în Ofertă. Modificările prețurilor și ale numărului de camere nu necesită acceptarea Vola și se vor plasa în mod automat în Serviciu după ce a fost făcută o astfel de modificare de către Unitate prin intermediul Extranet. În cazul Promoției, Unitatea se va asigura că termenii și condițiile Promoției, inclusiv prețurile promoționale și numărul de camere disponibile în Promoție, nu se schimbă pe timpul Promoției.

Cu toate că în desfășurarea serviciilor facem uz de aptitudini corespunzătoare şi de atenție deosebită, nu putem garanta și nu vom verifica că toate informaţiile furnizate de către Unitate sunt exacte, complete sau corecte. De asemenea, nu putem fi trași la răspundere pentru niciun fel de eroare (incluzând erori tipografice sau evidente), orice întreruperi (fie că se datorează oricărei defectări temporare şi/sau parţiale), reparaţii, actualizări sau întreţineri ale Site-ului nostru sau alt fel de activitate),. Fiecare Unitate rămâne responsabilă tot timpul pentru exactitatea, integritatea şi corectitudinea informaţiilor (descriptive) (incluzând preţuri şi disponibilitate) prezentate pe Site-ul nostru. Platforma noastră nu constituie şi nu trebuie să fie considerată o recomandare sau atestare a calităţii, nivelului serviciilor sau clasificarea oricărei Unitate făcută disponibilă.

Vola vă acordă permisiunea de a utiliza Site-ul așa cum este prezentat prin TCU cu condiția ca utilizarea de către dumneavoastră să fie doar personală și non-comericală. Prin urmare, nu aveţi permisiunea de a folosi, copia, monitoriza, afișa, salva sau reproduce, revinde orice conținut sau informație, software, rezervări, sau servicii disponibile pe Site-ul nostru pentru orice scop competitiv sau operațiune comercială.

3.PREȚURI

Depunem toate eforturile să avem cele mai competitive tarife și vrem să plătiți cel mai mic preț posibil la locul de cazare. Tarifele de rezervare a camerei de cazare sunt afişate per cameră/noapte. După ce vă veți alege detaliile de călătorie (data de sosire si de plecare, numarul de oaspeti, tipul de camera dorita) prețul va fi afisat pentru întregul dumneavoastră sejur, incluzând TVA/taxe de vânzare și toate celelalte taxe (sub rezerva modificării unor asemenea taxe), cu excepția cazului când se menționează altfel pe Site-ul nostru sau în e-mailul de confirmare.

Rețineți că toate prețurile de pe Site sunt destinate doar rezervării camerei dvs. de cazare şi sunt doar pentru datele de şedere solicitate şi pentru numărul de persoane indicat, dacă nu se specifică altfel. Taxele și comisioanele aplicabile (inclusiv taxele turistice) pot fi modificate de către Unitate în cazul unei neprezentări sau unei anulări a Rezervării în conformitate cu politica de rezervare a Unității afișată în Oferta acesteia, precum și în e-mailul de confirmare. Unitatea poate încasa penalități de anulare sau taxele aplicabile în eventualitatea neprezentării.

Toate ofertele speciale şi promoţiile vor fi evidențiate ca atare.

Vă rugăm ca atunci când faceţi o rezervare să verificaţi în prealabil foarte atent condiţiile şi informaţiile cu privire serviciul şi condiţiile de rezervare relevante pentru a vedea dacă există restricţii sau politici suplimentare aplicate de Unitate, (de exemplu sejururi care nu pot fi anulate și prețuri care nu pot fi rambursate, sau restricții în ceea ce privește animalele de companie, carduri care nu sunt acceptate, existența unui depozit de securitate etc.).

4.ALEGEREA PACHETULUI DE SERVICII ȘI A MODALITĂȚII DE PLATĂ

  • 4.1.Fiecare Ofertă a Unității prezentată în cadrul Serviciului conține informații referitoare la metoda de alegere pachetului de servicii acoperit de Ofertă și modalitatea de efectuare a plății către Unitate. Dumneavoastră veți efectua plata prin intermediul Vola, care acționează pentru Unitate, sau direct Unității, în funcție de metoda de plată aleasă de către dumneavoastră. Fiecare dintre Ofertele Unității vor include una, două sau toate dintre următoarele modalități de plată, la alegerea Unității.
  • 4.2.În funcție de metodele de plată incluse în Ofertele Unității aveți posibilitatea să alegeți una din următoarele metode de plată:
    • a. plata integrală a sumei datorate către Unitate pe baza Rezervării la momentul efectuării Rezervării (plata în avans);
    • b. plata unui avans din suma datorată Unitatii pe baza Rezervării în valoare de 30% (treizeci de procente), la data la care se face Rezervarea și partea restantă a sumei la data începerii sejurului la Unitate (plata în avans);
    • c. plata la fața locului la Unitate la începerea sejurului (plata la fața locului).
  • 4.3.Atunci când alegeți metoda de plată în avans, aveți posibilitatea de a efectua plata prin aplicarea a una, două sau toate dintre următoarele metode de plată specificate în Ofertă:
    • a. printr-un transfer prin Internet în contul bancar al Vola, afisat in email-ul de confirmare a rezervarii;
    • b. cu un card de plată online;
    • c. prin transfer interbancar în contul bancar al Vola.
  • 4.4.Atunci când alegeți să plătiți în avans cu cardul online:
    • a. după alegerea Ofertei, veți fi direcționat către site-ul web prin intermediul căruia puteți plăti suma integrală pentru Rezervare sau un avans de 30% din prețul total prin intermediul serviciilor Mobilpay;
    • b. după plata sumei integrale sau a avansului de 30% din prețul total în contul Rezervării, așa cum este specificat mai sus, veți primi în maxim 24 de ore confirmarea Rezervării. Confirmarea Rezervării se transmite de către Vola Unității după ce plata mai sus menționată este făcută de către dumneavoastră;
    • c. Vola va transfera Unității suma totală datorată Unității în contul Rezervării și plătită de către dumneavoastră.
  • 4.5. În cazul în care alegeți plata în avans și metoda de plată cu un card de plată:
    • a. după alegerea Ofertei, veți fi direcționat către site-ul web unde veți fi solicitat să oferiți declarații și date cu caracter personal care permit Unității să încaseze suma de pe cardul de plată al dumneavoastră și, în special: numele dvs., numărul cardului de plată și data expirării și codul de securitate;
    • b. Vola utilizează datele menționate mai sus numai pentru colectarea sumei integrale în contul Rezervării de pe cardul de plată al dumneavoastră;
    • c. colectarea sumei integrale în contul Rezervării se va face instantaneu prin intermediul sistemului de plată oferit de Mobilpay;
    • d.veți primi o confirmare a Rezervării după ce efectuarea plății va fi confirmată; ulterior Vola va transfera suma integrală datorată Unității în contul Rezervării;
    • e. după ce efectuarea plății va fi confirmată, Vola va confirma Rezervarea efectuată de către dumneavoastră către Unitate;
  • 4.6. Atunci când alegeți să plătiți în avans și cu transfer interbancar în contul bancar al Vola:
    • a. după alegerea unei Oferte, veți primi de îndată un e-mail cu informații care conțin datele solicitate pentru plata sumei integrale în contul Rezervării, cu un transfer bancar în contul bancar al Vola (denumit în continuare " Date de Transfer ”).
    • b. veți transfera suma integrală pentru Rezervare în contul bancar al Vola în termen de 3 (trei) zile lucrătoare de la data email-ului cu Datele de Transfer către dumneavoastră; cu toate acestea, nu mai târziu de 3 (trei) zile înainte de data începerii șederii dumneavoastre la Unitate;
    • c. transferul se consideră a fi făcut la creditarea sumei integrale pentru Rezervare transferate de către dumneavoastră în contul bancar al Vola;
    • d. după plata sumei integrale în contul Rezervării, așa cum este specificat mai sus, dumneavoastră veți primi de îndată confirmarea Rezervării. Confirmarea rezervării se transmite de către Vola la Unitate după ce plata mai sus menționată este făcută de către dumneavoastră;
    • e. Vola va transfera Unitatii suma totală datorată către Unitate în contul Rezervării și plătită de către dumneavoastră,
  • 4.7. În cazul în care alegeți să efectuați plata în avans, se aplică prevederile alin. de la 4.3 la 4.6 din TCU referitoare la plata sumei integrale în contul rezervării, respectiv, la plata în avans, și:
  • a. partea restantă a sumei în contul Rezervării se plătește de către dumneavoastră direct la Unitate la începerea șederii dumneavoastre la Unitate;
  • b. orice pretenții in caz de neplata la Unitate de către dumneavoastră în ceea ce privește partea restantă a sumei, vor fi ridicate de către Unitate către dumneavoastră, fără implicarea Vola.
  • 4.8. Atunci când alegeți metoda de plată la fața locului:
  • a. veți fi direcționat către site-ul web unde veți introduce declarațiile și datele necesare pentru pre-autorizarea de către Unitate a cardului de plată al dumneavoastră pentru indisponibilizarea sumei datorate Unității în contul Rezervării;
  • b. Unitatea are dreptul de a pre-autoriza cardul de plată pe terminalul POS. Autorizarea în prealabil implică verificarea cardului de plată al dumneavoastră și blocarea sumei care corespunde cu suma datorată Unității în contul Rezervării până când plătiți la Unitate;
  • c. Vola va trimite datele menționate mai sus Unității prin intermediul sistemului de plată oferit de Mobilpay;
  • d. Unitatea va folosi datele menționate mai sus, numai în scopul de pre-autorizare a sumei corespunzătoare valorii Rezervării de pe cardul de plată al dumneavoastră;
  • e. veți primi confirmarea rezervării după ce veți introduce datele și declarațiile necesare pre-autorizarii de către Unitate a sumei datorate Unitatii în contul Rezervării pe cardul de plată al dumneavoastră; Vola va transfera confirmarea Rezervării către Unitate după ce veți oferi datele și declarațiile necesare pentru pre-autorizarea sumei datorate către Unitate în contul Rezervării de pe cardul de plată al dumneavoastră de către Unitate;
  • f. confirmarea Rezervării menționată mai sus este o confirmare condiționată a Rezervării în sensul că, în cazul în care nu este posibilă pre-autorizarea cardului de plată al Clientului de către Unitate, cu suma integrală datorată Unitatii în contul Rezervării pe baza declarațiilor și datelor oferite de Client în conformitate cu lit. a) de mai sus, Unitatea are dreptul de a anula rezervarea (retragere a Rezervării) in termen de 7 (șapte) zile de la efectuarea Rezervării, precizând motivul anulării Rezervării și va informa în prealabil, în mod corespunzător, Vola;
  • g. Unitatea va da declarația cu privire la anularea Rezervării către Vola fără întârziere, nu mai târziu de 3 (trei) zile de la efectuarea Rezervării.
  • h. la începerea șederii dumneavosatre la Unitate, veți plăti suma datorată Unității pentru Rezervare;
  • i. dacă nu vă prezentați la Unitate la data începerii șederii dumneavoastre specificate în momentul Rezervării sau anulați Rezervarea după data de anulare specificată în Ofertă, Unitatea are dreptul de a încasa suma corespunzătoare sumei datorate Unității pentru Rezervare de pe cardul de plată al dumneavoastră, sumă blocată cu aceeași pre-autorizare a cardului de plată.
  • 4.9. Vă rugăm să verificaţi cu atenţie detaliile de rezervare a serviciului pe care l-aţi ales pentru oricare asemenea condiţii înainte de a efectua rezervarea. Nu veți considera Vola răspunzătoare pentru orice taxă (autorizată, presupusă sau greșită) de către Unitate (inclusiv pentru prețurile plătite în avans, neprezentare și anulare cu plată) a cardului dumneavoastră de credit.

5.ANULARE ȘI NEPREZENTARE

În cazul în care faceți o rezervare la o Unitate, veți accepta și veți fi de acord cu politica de anulare și neprezentare a acelei Unități, precum și cu orice termeni și condiții ale Unității care se pot aplica rezervării sau pe durata șederii, inclusiv pentru servicii prestate și/sau produse oferite de Unitate (termenii și condițiile de livrare ale unui spațiu de cazare pot fi obținute de la acesta).

Politica generală de anulare și de neprezentare a fiecărei Unități este prezentată pe Site-ul nostru, în paginile informative ale Unității, Politicile de anulare sau documentele similare, precum și în mesajul de e-mail de confirmare. Vă rugăm să reţineţi că anumite preţuri sau oferte speciale nu sunt eligibile pentru anulare sau modificare. Astfel este posibil să fiți taxat pentru anulare, în conformitate cu politica de anulare și de neprezentare a Unității, în unele cazuri pentru întregul sejur sau pentru prima noapte.

Vă recomandăm să citiți cu atenție politica de anulare și de neprezentare a Unității înainte de a face rezervarea. Dacă nu vă prezentați la timp la Unitate în ziua rezervării și nu anunțați din timp Unitatea, porțiunea rămasă din rezervare poate fi anulată și este posibil să nu aveți dreptul la o rambursare, în funcție de condițiile cazării respective.

Taxele aplicabile de turism sau municipale pot fi încasate de către Unitate în eventualitatea neprezentării sau a anulării negratuite.

De asemenea, vă punem în vedere că o rezervare care necesită o plată (integrală sau parţială) în avans poate fi anulată dacă şi în măsura în care suma (sumele) relevantă (rămasă) nu poate fi colectată integral la data plăţii în conformitate cu politica relevantă de plată a Unității şi în conformitate cu rezervarea. Vă rugăm să rețineți că politicile de anulare și plată în avans pot varia în funcție de tipul de cameră.

Vă veți asuma riscul în cazul în care efectuați plata cu întârziere, introduceți detalii eronate ale cardului de credit sau de debit sau utilizați carduri de credit/debit invalide sau care nu au fonduri suficiente, şi nu veţi avea dreptul la nicio rambursare a oricărei sume (nerambursabile) plătite în avans, cu excepţia cazului în care Unitatea este de acord cu sau permite altceva prin politica sa de plată în avans sau anulare.

Dacă doriți să reexaminați, să modificați sau să anulați rezervarea, reveniți la mesajul de confirmare și urmați instrucțiunile incluse în acesta sau contactați Serviciul de Relații cu Clienții.

Departamentul nostru Serviciul Clienţi vă poate ajuta dacă aveţi nevoie să informaţi Unitatea. Vola nu acceptă nicio responsabilitate sau răspundere pentru consecinţele produse de sosirea dumneavoastră târzie sau în legătură cu orice anulare sau încasare de către Unitate a taxei pentru neprezentare.

6.CORESPONDENȚĂ

Vă rugăm să aveți în vedere că prin completarea unei cereri de rezervare, acceptați să primiți un e-mail de confirmare pe care vi-l vom trimite cu puţin timp înainte de data sosirii dvs., care conține informații cu privire la destinația dumneavoastră şi anumite informaţii şi oferte. După încheierea sejurului dumneavoastră la Unitate există posibilitatea să primiți un e-mail prin care vă invităm să completați formularul de opinie pentru vizitatori. Completarea acestui formular este opțională.

Prin completarea acestui formular, acceptați și sunteți de acord ca Vola să colecteze aceste review-uri de la dumneavoastră, să le publice pe Site și să fie folosite offline de către consultanții Vola în vedere recomandării de Unități/destinații, publicării numelor persoanelor care au oferit aceste review-uri și a datei când au fost făcute.

Conținutul transmis de dumneavoastră nu va fi considerat confidențial, iar Vola nu are nicio obligație de a trata respectivul conținut ca fiind informație personală. Sunteți de acord că veți fi unicul responsabil pentru conținutul pe care îl puneți la dispoziție sau pe care îl postați. Vola nu poate garanta că cererile sau comunicările vor fi primite/citite de, îndeplinite, executate sau acceptate de Unitate.

Vola își rezervă dreptul de a refuza anumite review-uri, în special cele cu limbaj vulgar. Înainte de publicarea review-urilor pe Site, Vola își rezervă dreptul de a edita erorile gramaticale sau de exprimare, dar fără a schimba sensul cuvintelor. Review-urile oferite de către dumneavoastră devin proprietatea Vola și nu pot fi publicate pe alte site-uri.

7.DECLINAREA RĂSPUNDERII

În oferirea serviciilor pentru dumneavoastră, în niciun caz Vola nu va răspunde pentru neexecutarea sau executarea necorespunzătoare a serviciilor care fac obiectul Rezervării. Vola acționează numai în calitate de intermediar în relațiile dintre Unitate și dumneavoastră și, în consecință, Unitatea este singura entitate răspunzătoare pentru oferirea serviciilor acoperite de Rezervare. Prin urmare prevederile legilor de protecție a consumatorilor vor fi aplicabile doar în raporturile dintre dumneavoastră și Unitate. Răspunderea Vola este exlusă sau limitată în cea mai mare măsură permisă de lege. Vola va răspunde doar pentru pagube efectiv suportate, plătite sau acumulate de dumneavoastră din cauza unei deficiențe în îndeplinirea serviciilor noastre, până la o sumă maximă din costul total al rezervării dvs. (pentru un eveniment sau pentru o serie de evenimente conectate).

Unitatea este singura răspunzătoare față de dumneavoastră, în cazul în care Unitatea nu este în măsură să ofere serviciile către dumneavoastră din cauza suprarezervării, adică o situație în care un număr de rezervări (efectuate prin intermediul Vola precum și prin orice alte metode) depășește numărul de camere disponibile - în cazul în care Unitatea nu notifică modificările numărului de camere disponibile prin intermediul Extranet imediat.

În măsura în care este permis de lege, Vola, inclusiv directorii, angajații, reprezentanții, , afiliații, distribuitorii, furnizorii, licențiatorii, agenții sau alte părți implicate în crearea, sponsorizarea, promovarea sau disponibilitatea site-ului şi a conținutului acestuia nu vor fi în niciun caz răspunzătoare în fața niciunei persoane sau entități pentru niciun fel de prejudiciu, direct sau indirect, de niciun tip, inclusiv, dar fără a se limita la (cele provocate de, acolo unde este relevant): (i) pierderile indirecte rezultate utilizarea defectuoasă a Site-ului, sau a serviciilor turistice rezervate și achiziționate prin intermediul Site-ului; (ii) accesul neautorizat sau falsificarea informațiilor personale sau transmiterilor; (iii) furnizarea sau incapacitatea de a furniza un serviciu, inclusiv serviciile primite de la Unitate, anulările (parțiale) sau suprarezervările; (iv) erorile sau inexactitățile de pe Site sau orice informație, inclusiv, dar fără a se limita la informațiile (descriptive) - inclusiv prețuri, disponibilitate şi tarife - pe care Unitatea le pune la dispoziție pe site, software, servicii şi elemente grafice aferente obținute prin intermediul site-ului; (v) orice pagubă adusă proprietății, inclusiv paguba adusă computerului sau sistemului dumneavoastră ca rezultat al unor viruşi sau al altor componente periculoase, în timpul sau ca urmare a accesului sau utilizării site-ului sau a oricărui site pentru care punem la dispoziție hiperlink-uri sau pagube rezultate din utilizarea site-ului, din orice utilizare, întârziere sau incapacitate de a utiliza site-ul sau orice informație, produs sau serviciu obținute pe site; (vi) orice pagubă produsă de un eveniment de forță majoră. Limitarea răspunderii se va aplica indiferent de forma acțiunii în instanță, fie că aceasta este bazată pe răspunderea contractuală, răspunderea delictuală civilă, neglijență, răspundere strictă sau de alt fel și chiar dacă o parte acoperită a fost informată cu privire la posibilitatea apariției anumitor pagube.

Un eveniment de forță majoră este un eveniment aflat dincolo de controlul Vola și poate include, fără a se limita la, incendii, cutremure, inundații, pandemie, o grevă generală, revolte, un dezastru natural, embargo, război, atac terorist sau acțiuni sau decizii ale autorităților administrației publice sau instanțelor sau care au apărut ca urmare a unor alte circumstanțe similare, în afara controlului părților.

Nu se acceptă responsabilitatea pentru cheltuieli suplimentare, omisiuni, întârzieri, redirecționare sau acte ale unor autorități publice. Vola nu va putea fi trasă la răspundere pentru încălcarea de către Unitate a condițiilor, garanțiilor sau alte neregularități referitoare la serviciile disponibile pe Site. Vola nu garantează accesul continuu și fără întreruperi la Site.

Reclamațiile clienților în chestiuni legate de furnizarea de servicii care fac obiectul Rezervării, inclusiv legate de o neexecutare sau executarea necorespunzătoare a unor astfel de servicii, sunt transmise de către utilizatorii de servicii și membrii Clubului direct la Unitate sau la Unitate prin intermediul Vola. În cazul în care aceste plângeri sunt depuse prin Vola, Vola transmite plângerea la Unitate fără întârziere, cel târziu în termen de 2 (două) zile lucrătoare de la data primirii plângerii de către Vola.

Chiar dacă Unitatea va încasa sau nu preţul camerei, a produsului sau al serviciilor, sau că noi facilităm plata (camerei/rezervării), sunteţi de acord şi recunoaşteţi şi sunteţi de acord cu faptul că Unitatea este responsabilă tot timpul cu colectarea, reţinerea, remiterea şi plata taxelor aplicabile datorate pentru preţul total (al camerei/rezervării) către autorităţile fiscale relevante. Vola nu este responsabilă sau răspunzătoare de colectarea, reţinerea, remiterea şi plata taxelor aplicabile datorate pentru preţul total (al camerei/rezervării) către autorităţile fiscale relevante.

8. CONFIDENTIALITATE

Termenii politicii de confidentialitate a Vola.ro sunt prevazuti in acesti Termeni si Conditii. Sunteti de acord cu utilizarea informatiilor dvs. personale de catre Vola.ro sau a afiliatilor si a altor parti implicate, in concordanta cu termenii si in scopul declarat stipulat in Politica de confidentialitate a Vola.ro.

9.DIVERSE

Aceste TCU și furnizarea serviciilor vor fi interpretate și guvernate în conformitate cu legislația Statului Român. Orice pretenție sau litigiu între dumneavoastră și Vola, care apare în totul sau în parte, de la Site-ul nostru va fi decisă exlusiv de către o instanță de judecată competentă situată în jurisdicția sediului social al Vola.

Dacă orice prevedere a acestor TCU este declarată invalidă de către o instanță de judecată competentă, invaliditatea unei asemenea prevederi nu va afecta valabilitatea celorlalte prevederi ale acestor TCU, care rămân în vigoare și cu efecte depline.

Prin folosirea platformei va exprimati acordul de a primi newsletter-ul Vola.ro, care va va fi trimis catre adresa dvs. de e-mail si va include noutati si oferte speciale precum si alte informatii.

Vola.ro isi rezerva dreptul de a modifica sau actualiza oricând Termenii si Condițiile referitoare la utilizarea acestui Site, fără notificare prealabilă către Utilizatori. Versiunea actuală a Termenilor si Condițiilor va fi afisată pe Site din data în care modificările intră în vigoare. Continuarea utilizării acestui Site după publicarea acestor modificări va constitui acceptul dvs. cu privire la aceste modificări.

Copyright-ul, drepturile de proprietate si continutul Site-ului sunt rezervate de către SC Vola.ro SRL. Materialul conținut pe Site este proprietatea SC Vola.ro SRL sau a afiliaților săi, exceptând cazul în care sunt recunoscute ca aparținând altor părți implicate.

Numele Vola.ro, Clubul Local Escapes, precum și celelalte mărci, logo-uri sau elemente grafice conținute în Site sunt mărci înregistrate ale Vola.ro sau ale afiliaților săi. Alte nume de companii, produse sau servicii care apar pe Site pot fi mărci înregistrate ale respectivilor proprietari.

Nu aveți nici un drept sau licență de utilizare a acestor mărci înregistrate.

Pentru chestiuni legate de copyright pe Vola.ro, vă rugăm sa ne trimiteți e-mail la adresa: copyright@vola.ro.