X
Se incarca...

Vola.ro

Desemnata cea mai de incredere agentie de turism online din Romania

Mercury Research 2019

In aprilie 2019, Mercury Research a comparat cele mai cunoscute agentii de turism online din Romania. Studiul a fost efectuat pe un esantion reprezentativ din mediul urban.

In urma acestui studiu Vola.ro a fost desemnata:

Cea mai de incredere

agentie de turism online

Cea mai utilizata

agentie de turism online

Cea mai recomandata

agentie de turism online

Site-ul Vola.ro

 

Foarte utilizat:

1 cautare
la 2 secunde

Usor de accesat:

49% rezervari
de pe mobil

Super sigur:

86% din plati sunt cu cardul

Disponibil non-stop:

322K apeluri
in ultimul an

Cea mai de incredere

500.000 de clienti au ales sa aiba incredere in Vola.ro

In urma chestionarului, cu 50% mai multi calatori au declarat ca au incredere in Vola.ro decat in urmatoarea agentie online din clasament

Cea mai utilizata

In ultimele 12 luni, 65% dintre cei care au cumparat de la agentii de turism online au cumparat si de pe Vola.ro.

Cea mai recomandata

Vola.ro este recomandata cu 85% mai mult decat celelalte agentii de turism online din Romania.

75% dintre clientii Vola.ro se declara extraordinar de multumiti de serviciile Vola.ro.

Suntem deja in 12-lea an de activitate si am fost martorii migrarii industriei din offline spre online. Ma bucur sa vad ca piata s-a rafinat si ca turistii sunt din ce in ce mai exigenti in a-si oferi increderea unui agent de turism. Cei care au calatorit cu ajutorul nostru spun despre noi ca suntem o companie de incredere iar faptul ca vom atinge in curand pragul de jumatate de milion de clienti, ne obliga si mai mult sa fim suportul turistilor nostri atunci cand au nevoie
Daniel Truica,

CEO Vola.ro

Piata de turism online castiga teren si agentiile se diferentiaza intr-un interval de timp relativ scurt. In alegerea agentiei, clientii iau in considerare intr-o mare masura nivelul de incredere fata de acea agentie, ofertele si pachetele pe care le ofera sau calitatea serviciului cu clientii
Ingrid Lambru,

Director de marketing Mercury Research

Citeste tot studiul pe

Te gandesti la o calatorie?

Alege limba: