In cazul unor probleme medicale in calatorie
In caz de urgenta medicala, trebuie sa ne contactezi personal sau prin intermediul unei alte persoane cu privire la situatia ta, pentru a putea prelua costurile aferente conform serviciilor incluse in produsul de asigurare achizitionat. Trebuie, de asemenea, sa ne comunici numarul de polita, locul unde te afli, datele de contact si ce fel de ajutor soliciti.
In cazul necesitatii anularii calatoriei
Te rugam sa retii ca fara notificarea imediata a asiguratorului, nu se mai pot inainta pretentiile de preluare a costurilor de catre asigurator. Orice anulare trebuie anuntata in scris asiguratorului si oficiului de rezervari (agentia de turism), in termen de 48 de ore, respectiv 2 zile lucratoare, dupa aparitia evenimentului asigurat.
Orice dauna produsa trebuie justificata in baza documentelor originale. De aceea, asiguratul trebuie sa pastreze cu atentie toate documentele care pot fi necesare pentru dovedirea daunelor si sa le trimita (in original) impreuna cu polita de asigurare asiguratorului, astfel incat sa se evite intarzierea prelucrarii dosarului de dauna.
Anuntul se va face in scris pe adresa de email info.vola@axa-assistance.cz in cazul asigurarilor incheiate prin AXA Assistance sau, in situatia in care asigurarea a fost emisa de Mondial Assistance, pe daune@Mondial-assistance.at.
Se vor mentiona numarul politei, natura evenimentului ce impune anularea calatoriei, numarul persoanelor care anuleaza calatoria si datele de contact ale asiguratului ce solicita deschiderea dosarului de dauna.
In cazul bagajului deteriorat
In cazul bagajului deteriorat in timpul transportului, trebuie anuntata imediat compania de transport pentru emiterea unui raport scris. Raportul companiei de transport se va transmite asiguratorului la intoarcerea in tara in vederea acordarii despagubirii.
Pentru informatii detaliate referitoare la documentele necesare procesarii unui dosar de dauna te rugam sa consulti Conditiile Generale de Asigurare sau sa contactezi asiguratorul, in functie de caz:
Call center-ul AXA Assistance: +40 31 229 294 sau e-mail info.vola@axa-assistance.cz
Call center-ul Mondial Assistance: +40 213122237 sau e-mail daune@Mondial-assistance.at