1.Te poti reprograma pe o cursa alternativa oferita de catre compania aeriana in functie de disponibilitatea locurilor. In cazul in care ai fi optat pentru serviciul Vola Trip Protect, iar zborul alternativ propus de catre compania aeriana nu s-ar fi potrivit intru tocmai cu programul tau, unul dintre consultantii nostri ti-ar fi oferit un alt zbor pana la destinatie.
2. Poti solicita rambursarea pe segmentul anulat/modificat, daca rambursarea este permisa de compania aeriana. Procesarea rambursarii se va efectua in functie de momentul in care compania aeriana va rambursa refundul catre agentia noastra. In cazul in care ai fi optat pentru serviciul Fast Refund, rambursarea s-ar fi procesat catre tine intr-un termen maximum de 24 h.
In cazul in care zborul este anulat/reprogramat din timp, vei fi notificat pe adresa de email utilizata in rezervare cu optiunile oferite de catre compania aeriana. Indiferent daca optezi pentru reprogramare sau rambursare, este necesar sa revii cu un reply la emailul de informare cu pana la 48 h inainte de zborul modificat pentru a ne comunica decizia ta. In cazul in care optezi pentru reprogramare pentru unul dintre zborurile sugerate de consultantii nostri, este necesar sa revii in cel mai scurt timp cu solicitarea pentru a ne asigura ca va exista in continuare disponibilitate pentru zborul propus.
Daca zborul tau este anulat in ultimul moment (conditii meteo, greva, defectiune tehnica) si te afli in aeroport, te rugam sa urmati instructiunile primite din partea personalului companiei aeriene.