X
Se incarca...

Cariere VOLA.RO

Client Service Consultant

Client Service Consultant (Specialist sesizari & reclamatii)

Timp de lucru: Full Time

Bucuresti

Candidatul ideal

Rolul unui Client Service Consultant (Specialist sesizari & reclamatii) este de a asigura o buna comunicare si o relatie deschisa in permanenta cu fiecare client VOLA, avand ca obiectiv final cresterea satisfactiei clientilor fata de serviciile si produsele VOLA.

Asteptarile noastre:

  • Minim 1 an experienta in gestionarea reclamatiilor si sesizarilor;
  • Studii superioare finalizate, reprezinta un avantaj studii in domeniiile Turism, Comunicare, Relatii Publice, Comert, sau Management;
  • Bune abilitati de operare PC, cunostinte de raportare si analiza;
  • Foarte bune abilitati de organizare, initiativa si autonomie in decizii;
  • Abilitati foarte bune de comunicare atat in limba romana cat si in engleza (scris si vorbit);
  • Gandire analitica, focusata pe solutii si rezultate;
  • Orientare catre client;
  • Reprezinta un avantaj experienta in folosirea softului Clintelica.

Descrierea jobului

Responsabilitati:

  • Inregistreaza si proceseaza toate sesizarile si reclamatiile primite prin diferite canale de comunicare si urmareste rezolvarea acestora prin propunerea de solutii conform cu procedurile si politicile companiei;
  • Gestioneaza baza de date privind sesizarile si reclamatiile;
  • Investigheaza toate aspectele semnalate de catre client, colaboreaza cu toate echipele implicate, respectand procedurile interne, astfel incat sa rezolve situatiile gestionate;
  • Asigura comunicarea cu clientii pe tot parcursul procesului de primire si solutionare a sesizarilor, pe toata caile de comunicare, dupa caz (telefonic, email, posta etc.);
  • Analizeaza o varietate de surse de informatie in vederea finalizarii corecte si rapide a cazului;
  • Identifica factorii care au dus la generarea sesizarii/ reclamatiei;
  • Contribuie la imbunatatirea proceselor de gestionare a reclamatiilor;
  • Mentine legatura cu diferiti furnizori si institutii in vederea solutionarii situatiilor gestionate;
  • Ofera suport in monitorizarea, analizarea si raportarea indicatorilor cheie ai procesului de sesizari.

Beneficii:

  • Se ofera un salariu fix si bonus in functie de indicatorii specifici activitatii
  • Program full time, de Luni - Vineri de la 9:00 – 18:00 cu 1 ora pauza de masa la pranz
  • Vacante cu tarife reduse pentru angajati
  • Training-uri de specialitate in domeniul turismului si customer care
  • Premii la concursurile organizate in companie
  • Team-buildinguri si petreceri pe tot parcursul anului
  • Abonament medical la o clinica privata
  • Fructe si cea mai buna cafea la birou
  • Entertainment corner: masa de ping pong, play station, board games
  • Localizare centrala: pe bulevardul Decebal, la 1 minut de statia de metrou Piata Muncii
  • Super-view de la birou
  • Atmosfera destinsa, colegi tineri si prietenosi

Descrierea companiei

Vola.ro a fost cladita din pasiunea de a calatori si din dorinta de a indeplini visurile oamenilor. Noi insine suntem niste calatori si de aceea intelegem nevoile clientilor, le punem in centrul activitatii noastre si apreciem fiecare experienta la care luam parte. Desi au trecut 10 ani, suntem la fel de entuziasmati si la fel de pasionati ca la inceputuri, atunci cand mica noastra echipa de 7 oameni a pus temelia pentru ceea ce urma a fi "Agentia de turism online nr. 1 din Romania".

Noi nu recrutam pentru un post, ci pentru un parcurs profesional! Ne caracterizeaza valori ca munca in echipa, inovare si determinare, creativitate si performanta. Aditional vin la pachet iesirile cu echipa, maratoanele de ping pong din pauzele de masa si un super-view din birou. Tot ce trebuie sa faci tu, este sa vii cu un Can Do Attitude!

Pentru ca suntem intr-o continua dezvoltare, suntem mereu in cautare de oameni deschisi care sa ni se alature, poti sa ne trimiti CV-ul tau si scrisoarea de intentie pe adresa hr@vola.ro

Aplica