X
Se incarca...

Asigurare de calatorie

Optim

Asigurarea de calatorie Optim acopera:

Anularea sau intreruperea calatoriei (noptile de cazare nefolosite): 6.000 RON

Prelungirea calatoriei: 4.000 RON in Europa | 6.000 RON in afara Europei

Pierderea sau furtul bagajelor: 4.000 RON

Cheltuieli medicale in caz de accident sau boala: 200.000 RON in Europa | 400.000 RON in afara Europei

Cheltuieli de repatriere in caz de boala sau accident: 20.000 RON in Europa | 40.000 RON in afara Europei

Cheltuieli de repatriere in caz de deces: 20.000 RON in Europa | 40.000 RON in afara Europei

Costuri juridice: 8000 RON

Sosirea cu intarziere la locul in care se efectueaza calatoria: 2.500 RON

Costuri de despagubire pentru deteriorarea si pierderea bagajelor de calatorie, din vina companiei de transport

Cheltuieli de repatriere in caz de deces: 20.000 RON in Europa | 40.000 RON in afara Europei

Comportamentul in caz de dauna

In cazul unor probleme medicale in calatorie

In caz de urgenta medicala, trebuie sa ne contactezi personal sau prin intermediul unei alte persoane cu privire la situatia ta, pentru a putea prelua costurile aferente conform serviciilor incluse in produsul de asigurare achizitionat. Trebuie, de asemenea, sa ne comunici numarul de polita, locul unde te afli, datele de contact şi ce fel de ajutor soliciti. Centrala noastra de urgenta iti sta la dispozitie la nr. de tel +40 21 312 22 37 sau e-mail assistance@mondial-assistance.at

In cazul necesitatii anularii calatoriei

Te rugam sa retii ca fara notificarea imediata a asiguratorului, nu se mai pot inainta pretentiile de preluare a costurilor de catre asigurator. Orice anulare trebuie anuntata in scris asiguratorului si oficiului de rezervari (agentia de turism), in termen de 48 de ore, respectiv 2 zile lucratoare, dupa aparitia evenimentului asigurat.

Orice dauna produsa trebuie justificata in baza documentelor originale. De aceea, asiguratul trebuie sa pastreze cu atentie toate documentele care pot fi necesare pentru dovedirea daunelor si sa le trimita (in original) impreuna cu polita de asigurare asiguratorului, Mondial Assistance, astfel incat sa se evite intarzierea prelucrarii dosarului de dauna.

Anuntul se va face in scris pe adresa de email daune@mondial-assistance.at, mentionandu-se numarul politei, natura evenimentului ce impune anularea calatoriei, numarul persoanelor care anuleaza calatoria si datele de contact ale asiguratului ce solicita deschiderea dosarului de dauna.

Pentru informatii detaliate referitoare la documentele necesare procesarii unui dosar de dauna te rugam sa consulti Conditiile Generale de Asigurare sau sa contactezi service center-ul Mondial Assistance la nr. de tel +40 21 312 22 37 sau e-mail assistance@mondial-assistance.at

Conditii pe scurt

  • Asigurator: AWP P&C SA
  • Compania care ofera asistenta este MONDIAL ASSISTANCE.
  • Polita este valabila in regiunea selectata de tine in rezervare (daca este polita in afara Europei, nu este valabila in Coreea de Nord)
  • Varsta maxima pentru emitere: nu exista.
  • Perioada maxima de emitere a politelor: 93 zile
  • Asiguratul poate fi atat cetatean roman cat si strain, cu domiciliul stabil in Romania, Elvetia, Liechtenstein sau intr-un stat al Uniunii Europene de cel putin sase luni.
  • Polita nu este valabila pe teritoriul Romaniei (cu exceptia asigurarii pentru bagaje)
  • Citeste aici mai multe despre conditiile si termenii politei.

Numar de urgenta (in caz de eveniment asigurat): +40 21 312 22 37